Say it ain´t so!!

image1020 
Jag blir galen! Jag har använt Dove ända sen dom började
sälja den här i Sverige, and I love it. Men det måste vara originalet.
Den första som kom. Jag märkte för nåt år sen att dom slutade att
sälja den i butik. Men jag hittade den på Boutiqe Eden så jag var lugn
och glad. Nu när jag glatt marscherade iväg för att fylla på förrådet så
finns den inte på vare sig St:eriksgatan eller Drottninggatan! Why oh
why ska dom sluta sälja den?? Jag blir knäpp om jag aldrig mer får
tag i den. Nu står mitt sista hopp till Solna. Får åka dit imorgon.



Köpte den här idag men den luktar inte lika gott:(

Kommentarer
Postat av: Lina

Håller med, originalet är bäst!
Jag brukar spana på ställen som ÖoB, Ica MAXI och såna ställen. Hoppas att du hittar den :)

2007-08-16 @ 21:11:55
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Dee

Lina: Jag ska kolla på dom ställena också:)

2007-08-17 @ 09:41:55
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0