Oops!

image1019

Linda, Sam och jag var och fikade på Lewinskys och
jag skulle på toa innan vi gick därifrån. Jag går fram och
drar upp dörren, jag hör nån bakom mig mumla nåt. Då
hör jag att han säger Det är kö. Too late, jag har redan
dragit upp dörren och därinne står en annan kille och kissar.
Jag drar igen dörren igen och tänker Oops, did I do that?
Men jag säger faktiskt till killen som väntar i kö. Jaja, det
var ju inget man inte sett förut;) Han skrattar. Nån som höll
på att skratta ihjäl sig var Linda när jag kommer ut och
berättar om mitt toalettäventyr. Hon är van vid klantiga Denise.
Men killen får ju faktiskt skylla sig själv om han inte låser.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahaha! Du är bara för härlig! :D

2007-08-15 @ 22:12:17
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Dee

Lina: Hihi, snarare klantig;)

2007-08-16 @ 07:06:25
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0