Ojämn



Vilken underbar dag:) Jag älskar det här vädret.
Jag skulle lugnt kunna ha det så här jämt, nemas
problemas;) Jag jobbade till tolv idag, käkade lunch
med bossen sen åkte jag hem och Jeffrey och jag
la oss på ängen och njöt av solen. Han började inte
jobba förräns 4 så han hann njuta lite med. Inte för
att han behöver jobba på nån solbränna men ändå;)
Appropå solbränna så ser mina ben ut ungefär som
på bilden. Färg på låren men kritvita smalben. Fötterna
har färg också, ser helfreaky ut ju:( Jaja, dagens I-lands-
problem liksom. Jag måste rekommendera flip flopsen
från Indiska, dom är så sköna och man får inte ont mellan
tårna som man får i typ alla andra flippisar. Just nu är
det rea också. Dom är nedsatta till 39 och köper du två
så får du ena paret gratis:) Så passa på.


Kommentarer
Postat av: Anonym

söta tossingar har du med

2007-08-10 @ 21:05:40
Postat av: Dee

Anonym: Tackar:)

2007-08-10 @ 21:46:47
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0