Neatfreak

image1031

Nu ska jag roa mig med att städa. Ja, roa mig:)
Jag kan ibland liknas med Monica från Vänner jag vet
men det är ju så härligt när det är ordning och städat.
Visst har jag mina perioder när jag mår dåligt och det är
lite stökigare än vanligt för att jag inte orkar men annars så
gillar jag när det är tidy. Vissa saker kan ju gå till överdrift, jag
gillar inte att ha nåt framme. Hatar när det ligger post och tjafs
framme på köksbordet. Eller om det hänger kläder på stolar
och sånt. Och alla mina flaskor och burkar i badrummet måste
stå rakt och ha alla lock stängda. Tvångstankar anyone? ;)
Jag är den människan som skulle (om jag hade såna mattor)
kamma mattfransarna. Så sorglig är jag hihi. Jag är så överdriven
så jag tog fram måttbandet när jag skulle lägga ut den nya mattan
här hemma. Ni märker ju att jag har problem haha. Men alla är ju
olika.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tro mig, du är INTE ensam om att vara ett neatfrek... ;)
Ordning och reda ska det vara OCH rent. Annars kliar det i fingrarna på mig. :)

2007-08-18 @ 12:54:08
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Dee

Lina: Skönt att höra;)

2007-08-18 @ 13:32:08
URL: http://deelight.blogg.se
Postat av: Fia

Åh jisses vad skönt o höra att vi är flera! Mannen hemma blir knäpp på mig. :-) MEn det är ju så skönt med ett rent hem!!

2007-08-18 @ 20:06:54
Postat av: Anonym

Förresten, lämnade ett inlägg under rubriken Shity oxå...

2007-08-18 @ 20:11:19
Postat av: Fia

Shitty menade jag ju såklart! :-)

2007-08-18 @ 20:12:25
Postat av: Dee

Fia: Hihi, så vi finns ett par stycken freaks out there;)Jaa, det är ju det:)

2007-08-18 @ 20:43:24
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0