Len som en bebisstjärt

image1024

Igår så gjorde jag kaffepeeling. Det är så skönt.
Och man blir ju så len efteråt:) Jeffrey frågade om
jag hade rakat benen när han tog på dom. Nope
svarade jag, jag har gjort kaffepeeling. Idag har jag
däremot rakat benen så nu borde jag vara ännu lenare;)

Haha, kom på en rolig grej som hände i förrgår morse.
Jeffrey pratar ju ganska ofta i sömnen(typ varje dag)
Man får höra mycket roliga och konstiga saker hihi
Men den här gången så kramade och smekte han min
kropp medans han sov (inget naughty smek alltså;)
Och sen säger han högt "That´s what I´m talking about
woman!!" Jag tittade på honom och märkte att han sov.
Jag skrattade, klappade på honom och sa Ditt lilla mongo.


Kommentarer
Postat av: Niggarette

Hahha va e d me killar o prata i sömnen;) D e ack så sött när dom faktiskt säger fina ord. Vadå hur gör man kaffepeeling? e d nå speciell peelingkräm med kaffe man köper då? Ja vill ha o va len som en bebishus juu hihi//Niggarette

2007-08-16 @ 23:18:43
Postat av: Dee

Niggarette: Ja, det är sött, fast hälften av gångerna förstår jag inte vad han säger. Han babblar på wollof också haha. Nej, inget så avancerat. Du använder bara vanligt kaffe. Jag brukar ta kaffesumpen efter jag druckit kaffe. Works like a charm. Det ser ut som ett kaffepaket exploderat i duschen sen men det är ju bara skölja
bort;)

2007-08-17 @ 09:40:35
URL: http://deelight.blogg.se
Postat av: Sara

Luktar man inte väldigt mycket kaffe efter en kaffepeeling? Annars tror jag att jag ska prova det faktiskt ;) Låter ju nice att bli len som en barnrumpa :D

2007-08-17 @ 16:01:12
URL: http://outrageous.blogg.se
Postat av: Dee

Sara: Man tvättar sig ju efteråt med duschcreme som vanligt. Man kan ju tvätta av sig två gånger om man är orolig för att lukta;) Prova.

2007-08-17 @ 17:22:46
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0