Another one of those

KLÄDER
Skor: Just nu är flip flops favoriter, bekvämt
Sneakers: Olika
Jeans: Olika men mina gamla favvisar från Decate hänger med. Älskar
den modellen, vill ha ett par i varje färg men det finns inte
:(
T-shirt: Jag är inte mycket för t-shirts
Underkläder: Alla möjliga men just nu skulle jag vilja ha några söta
i nån härlig somrig färg.


ACCESSOARER
Väska: Olika från dag till dag typ
Plånbok: En fin från Lindex, det ni, inget LV här inte;)
Solglasögon: Inget märke här heller haha, köper lite varstans
Klocka: På mobilen;)

TEKNIK
Tv: Samsung 42 tum och Thomson 28 tum
Stereo: Har vi ingen just nu
Mobiltelefon: LG... whatever, den är svart
Mp3 Svart I-pod Nano
Dator: Acer Aspire 3000 laptop
Kamera: Konica Minolta..something

BADRUM
Tandkräm: Colgate Sensitive
Tvål: Palmolive, Nivea
Hårprodukt: Sunsilk care and repair, Loreál Hot curl,
Tigi Smooth and shine

Parfym: Flera olika, men favvisar: Magnetism från Escada, Gucci II
och Tropical heat från Escada

Hudkräm: Min älskade Dove
Schampo: Head and Shoulders citrus. Luktar yummi
Balsam: Head and Shoulders citrus. Använder dom även om jag inte
har mjäll hihi

Medicin: None
Vitamin: Inga just nu
Huvudvärkstablett: Olika

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Inte överförtjust i det
Öl: Eeww!
Vin: Eeww!
Drink: Nej tack
Bröd: Mörkt bröd eller ciabatta
Choklad: Oboy
Glass: Choklad

HEMMA
Säng: Malm från Ikea
Lakan: Vita
Espressomaskin: Har ingen längre *buhu*
Kylskåp: Electrolux Low Energy
Porslin: Vitt och beige

FÄRDMEDEL
Bil: Saab
Flygbolag: Olika
Taxibolag: Åker sällan taxi
Cykel: En....den är svart haha

ÖVRIGT
Frisörsalong:  DOM Hairdressing på söder.
Ligger i Nitty Grittybutiken. Ola is the man;)

Bank: Swedbank
Bensinstation: Olika
Gym: Just nu inget, förut S.a.t.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0