Utmanad

image761

Blev utmanad av Caroline. Jag har redan gjort den
här utmaningen en gång men what the hell, jag ska
nog lyckas gräva fram fler konstigheter;)

Spelreglerna:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och
samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en
lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras
bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen
blogg för mer information.


1. Jag är svårt beroende av tv och internet. Bara tanken på att vara utan
nåt av dom får mig att må dåligt;)

2. Nåt annat jag är missbrukare av är toapapper haha. Hur fräscht lät det?
Jag måste bli mer miljömedveten och ta det lugnt med användandet av
toapapper och hushållspapper.

3. Jag har extra "knölar" på fötterna. Ni vet dom vanliga fotknölarna? Under
dom har jag små knölar. I´m an alien haha. Nån mer där ute som har såna?

4. Jag kan vända på min tunga

5. Jag kan stänga mina näsborrar utan att använda händerna. Som en säl hihi

6. Jag får alltid för mig att jag glömt saker på tunnelbanan fast jag är jättenoga
med att kolla så att jag inte gör det. Jag kan kontrollera två, tre gånger. Freak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0