Stuff our faces

image793

Så här proppade Jeffrey och jag i oss igår hihi.
Vi var och åt på vårat favvo sushiställe:) And let me tell you.
It was good! Vi satt ute i solen och njöt, helt underbart. Sen tog
vi en promenad från söder in till city, genom gamla stan där vi
köpte mjukglass med hembakad våffla. Det var en helt perfekt dag
med vackert väder och underbart sällskap;) Härligt med riktig kvalitetstid
med varann. Och skönt nu när man äntligen har lite pengar att kunna
spendera. Vi har ju haft det ganska knapert i tre månader:(
My love var så gullig och köpte en tidning till mig, han vet hur mycket
jag gillar tidningar. Så typiskt att jag just samma dag hade köpt just den
tidningen haha. Men det var väldigt gulligt. Nu har jag ju två parfymprov
dessutom;) Tråkigt att det varma vårvädret försvinner nu. Jag är så trött
på dom här växlingarna i vädret. Nu vill jag ha vår god damn it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0