Lägenheten

image771

Bild från "ön" vi kommer bo på ;)

Nu har vi varit och tittat på lägenheten. Huset den ligger i är
från 1800-talet så det är ett fint hus. Lägenheten är ju mysig
eftersom den går i gammal stil. Påminner om min gamla
lägenhet på södermalm. Busshållplatsen ligger precis utanför
huset så det är smidigt. Inget fel men jag är så less på att flytta
bara. Ok, om det vore till en lägenhet som man vet är den man
ska stanna i för en lång framtid, men inte när man får kuska
runt i andra hand*suck* Jaja, vi flyttar i helgen om vi har tur.

Vi var och grattade Jeffs pappa och mumsade god mat. Hans
mamma lagar yuuummi food. Jag har världens bästa "svärisar"
Dom är så mysiga och roliga. I love them♥



Jeffreys  söööta lilla brorson som jag gosade med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0