Härlig dag

image787

Idag efter jobbet umgicks jag och Jeffrey. Får ju passa på nu när vi inte bor ihop.
Vi njöt av solskenet och tog oss en glass på en parkbänk:) Vi var och tittade på
en lägenhet också. Men vi hade än en gång plats nummer 9 i kön så den kan vi ju
glömma.  Fan att det ska ta sån tid att få en lägenhet. Jag kommer inte orka bo
här i 1 till 2 år liksom. Får nog bli andra hand igen tills vi får första hand.
Köpte toning idag och färgade håret. Det var välbehövligt. Det var ju katastrof
i huvudet innan. Får hoppas det blev bra nu, känns som jag har otur med allt
just nu så vem vet hur resultatet blir. Nej, nu ska jag välja ut outfit tills i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0