Fotboll

image784

Jag, Jeffrey och D gick och kollade på fotboll idag. Det var kallt och
bänkarna var hårda. Jag hade som tur var min vinterjacka så jag slapp frysa:)
Men min rumpa blev öm och jag blev stel i hela kroppen. Jag är ju ingen big
fan av fotboll direkt men så länge jag får umgås med my love är jag glad.
Och jag tycker faktiskt inte att det är lika tråkigt med fotboll längre. Igår höll
jag koll på Djurgårdenmatchen åt Jeffrey eftersom han inte kunde se den.
Om inte det är kärlek så vet jag inte;)
En kompis till Jeffrey har skaffat en sån liten sötnos som på bilden.
Oh my goodness va gullig han var. Sååå liten, inte gammal alls.
Men ett fult namn hade lilla sötisen. Zlatan. Eeww!
Stackars hund haha. Men lilla Zlatan är alldeles förträfflig till
hundtricket. För jag antar att det är därför en vuxen, singel kille
skaffar en sån liten hund;) Förutfattade meningar anyone? Hihi

Kommentarer
Postat av: ellinor

Gud vilken sötnos till hund :D

2007-04-23 @ 00:38:25
Postat av: Dee

Ellinor: Ja, visst är den, men tänk att då att Zlatan var ännu sötare;)

2007-04-23 @ 07:18:22
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0