Busy busy

image786

Ganska mycket att göra på jobbet idag. Många väskor som skulle iväg.
Ännu fler tills på onsdag, då jag kommer få jobba över. En hel hög med
fakturor gick jag igenom också+massa andra papper som skulle sorteras
in i rätt pärmar. Efter jobbet åkte jag till banken för att skaffa en ny dosa*suck*
Har fortfarande inte hittat den gamla. Jag fick hosta upp 250 spänn för en ny.
Och jag har inga pengar på mitt konto så dom fick dra från sparkontot. Men
det gick bra att göra i alla fall. Nu väntar jag bara på att den gamla dosan
ska dyka upp och skratta mig i ansiktet. För det slår ju aldrig fel, att saker
dyker upp när man varit och köpt en ny. Det är ju bra att att ha en reserv
försöker jag intala mig. (Yeah right!"
Efter banken var det hem och hämta kassakortet som jag såklart glömde
i morse, på med ett frimärke och ut igen och lägga på lådan. Sen var det
till att leta upp numret till min psykolog(som jag lyckats förlägga..ser ni
ett mönster?) Prata in på hans svarare angående ändring av tid. Efter
det blev det städning. Men nu är jag tröttmössa så nu tänker jag inte
göra mer.

Kommentarer
Postat av: Linda

Kan lätt bli rörigt och oreda bland sakerna då man flyttar. Klanka inte ner på dig sjäkv för det! Kul att se att du är tillbaka här igen. :)
Väldigt fin bild på dig måste jag säga. Hoppas du får en fortsatt bra dag! Kram

2007-04-24 @ 15:07:21
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Dee

Linda: Jo, det är sant men jag verkar vara mästare nu för tiden på att tappa bort saker. Dessutom är jag sämst på att leta hihi. Kul att du tycker det är roligt att jag är tillbaka:) Tack, jo det är väl en bild jag kan stå ut med. Ha en fortsatt bra dag du med. Kram.

2007-04-24 @ 18:41:37
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0