Work


Chefen från stället jag var på igår på intervju ringde mig i morse och sa
att jag var välkommen. Det är bara en "praktik" men nåt att göra och bra
att ha nåt mer aktuellt på meritlistan. Slutade ju på hunddagiset i juni så
det är ju ett tag sen.
ABC Medical heter företaget. Låter lite flashigare än det är hihi. Jag ska
hjälpa honom med att packa väskor med förbandsmaterial och dylikt.
Såna väskor som finns nästan överallt på olika företag och idrottsföreningar.
Svara i telefon, ta emot kunder och lite administrativt arbete ockå kanske.
Inte så flashigt men det passar mig just nu. Börjar imorgon. Kommer bara
jobba tre timmar om dagen, 4 dagar i veckan, men det är ok med mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis! Det är ju alltid skönt att ha något att göra på dagarna. Man blir så rastlös av att bara gå hemma hela tiden!

2006-09-06 @ 17:01:04
URL: http://zazzriz.blogg.se
Postat av: Dee

Sandra: Tack så mycket:) Jo, det är sant. Det är kul ett tag men sen får man lite myror i brallan.

2006-09-06 @ 22:36:49
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0