Tröttmössa



Förlåt, jag har varit dålig på uppdatering.
Men jag har varit såå trött dom sista dagarna.
Det funkar bra på nya jobbet, jag tycker det är riktigt kul.
Chefen sa idag att jag var självgående:)
Men det är ju nytt och en del att hålla reda på och man
koncentrerar sig så man blir trött. Fast det är lyx, jag jobbar
ju bara tre timmar om dan, fyra dagar i veckan. När jag kommit
hem så har jag satt mig för att gå igenom alla bloggar jag läser
men inte hunnit för igår kom pappa hit och fikade och idag så
somnade jag ett par timmar. Nu har jag äntligen gått igenom alla:)
Jag skulle kunna lägga mig och somna nu igen, jag är helt slut.
Jag skulle ju lägga in bilder på min H&M beställning.
Ska se om jag kan fixa det nu.

Uppdatering: Får inte till bilderna, får fixa det en annan dag

Kommentarer
Postat av: Frida

jag måste ha missat vad ditt nya jobb är för jobb? Eller du kanske inte ens nämt det. Gratts iaf!!

2006-09-07 @ 23:26:21
URL: http://fridaemelie.blogg.se/
Postat av: c.c

kul att du skriver igen=)

2006-09-08 @ 00:00:24
URL: http://devilinprada.blogg.se/
Postat av: Dee

Frida: Tack:) Jag skrev om det lite snabbt bara. Det är bara en praktik. Jag är på ABC Medical. Packar väskor med förbandsmaterial och dylikt. Svarar i telefon, tar emot kunder och lite administrativt arbete. Låter inget vidare men det är kul.

C.C: Kul att du tycker det:) Jag ska skärpa mig.

2006-09-08 @ 07:43:30
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0