Söndag

Jeffreys fest i fredags var jättekul. Folk var lite sega på att komma i tid, men
det kom 130 pers till slut. Alla hade jättetrevligt. Jag shakade loss och
minglade. Fick många komplimanger för min klänning och mitt hår
så det var kul:) Jeffrey sa att han inte skulle dricka så mycket eftersom
han hade match dagen efter. Jaja, det lyckades ju sådär halvbra bara haha.
Men han hade kul i alla fall. Själv fick jag stå och förklara för typ fyra olika
personer, inklusive bartendern varför jag inte dricker. Folk blir verkligen
fascinerade över nån som inte dricker. Men jag har ju kul ändå;)
En riktigt lyckad kväll. På hemvägen hade jag såå ont i mina tår. Men
det var skönt att det var först på slutet. Det var första gången jag
använde dom skorna, och jag har ingen lust att använda dom igen any time soon hihi.

Igår så slappade jag hela dan för jag var så trött. Om jag som inte
dricker blir så trött och seg så kan jag tänka mig hur det känns för
alla som dricker hihi. På kvällen skulle vi till ett going away party för E
som ska flytta till L.A och plugga på musikskola. Hon hade abbonnerat
Kjellsons och hade mumsig buffé. Vi åt, minglade och dansade. Dom andra
gick vidare efteråt men jag och Jeffrey var så trötta så vi åkte
hem och sussade. Jag somnade så skönt men sen vaknade jag och
mådde jättekonstigt:( Skitäcklig känsla. Vet inte vad det var. Tror inte det
var ångest.  Kände bara nån otrevlig känsla i bröstet och mina armar och
ben kändes skumma. Sen mådde jag lite illa och då blev jag  nojig för
det värsta jag vet är att må illa  och kräkas (fobi) Men det gick över som
tur var. Jag värmde vetekudden och la på magen. Sen somnade jag till slut.
Idag har jag inte känt av nåt.

Kommentarer
Postat av: Madde

Ååh vad skönt o höra att det är fler som har knasiga fobier! Jag är likadan..döden är nära om jag mår illa..panik o blir hysterisk..usch! Skönt att du mår bra nu o att det inte var något! Kram :)

2006-09-17 @ 20:31:02
Postat av: Dee

Madde: Ja, man känner sig ganska ensam ibland om att ha kräkfobi. Jag blir också hysterisk och det känns som jag hellre vill dö än att kräkas. Skumt det där. Kram

2006-09-18 @ 07:36:35
URL: http://deelight.blogg.se
Postat av: Madde

Usch.. får du panik om nån har varit magsjuk oxå?
Att det smittar o att man blivit smittad..huua.. det är hemskt! Har någon i min närhet varit sjuk så kan jag inte äta o väntar bara på att jag ska bli sjuk..iofs har det aldrig hänt än..men man vet aldrig.. Knäppt eller vad? Men så är det! Jobbigt!

2006-09-19 @ 20:38:52
Postat av: Dee

Madde: Ja, jag blir illamående bara jag får veta att nån har magsjuka. Blir skiträdd:( Otroligt nog så lyckades jag jobba i 3½ år på dagis utan att nånsin få magsjuka. Ett knep jag tog till då var att svälja 10 vitpepparkorn så fort jag ens hörde nåt om magsjuka. Finns dagisfröknar som hävdar att det funkar jättebra. Jag vet inte om det funkade eller om jag bara hade tur men jag hoppas att det funkar;)Det finns ju vissa människor som har en immun gen mot magsjuka och ååh vad jag skulle vilja ha den hihi.

2006-09-19 @ 22:08:49
URL: http://deelight.blogg.se
Postat av: Madde

Jag hoppas att vi har den genen båda två! Det vore underbart! :)

2006-09-20 @ 11:00:06
Postat av: Dee

Madde: Ja, verkligen :)

2006-09-20 @ 13:36:41
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0