Söndag



Much like Melman i Madagascar( en av mina favvofilmer by the way)
så är jag en hypokondriker. Och idag gör det lite ont i kroppen och jag
känner av nåt i huvudet. Det är säkert en förkylning på gång. Alla verkar
ju vara sjuka nu för tiden. Min älskling börjar bli sjuk också.
Han blev jätteglad igår när jag dök upp på hans match. Ett stooort leénde
och en puss fick jag. Dom vann matchen och Jeffrey gjorde ett snyggt nickmål.
Idag är han helt slut, han ligger och sussar nu och min lilla bebis (Tweety)
är sååå söt. Hon står framför hans ansikte nu och piper sitt ljusaste lilla
kycklingpip. Det betyder typ; Titta på mig, jag är gullig och vill ha uppmärkamhet!
Hon piper och piper och fattar inte varför han är så tråkig. Nu gav hon upp och
flög  till buren haha. Hon är ju så söt så man vill äta upp henne:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0