Som åsnor



Nu har vi inte pratat med varann sen klockan halv två typ.
Det "roliga" är att Jeffrey är ungefär lika envis som jag och
det är jag inte van vid, för jag kan vara envishetens drottning.
Om båda är envisa som åsnor så kan man ju undra hur det
ska gå. Men jag har bättrat mig faktiskt, jag kunde vara värre förr.
Egentligen ska jag inte klaga för Jeffrey är mycket bättre på att
kommunicera än nån annan kille jag träffat. Men för att kommunicera
så krävs det ju att man pratar med varann haha. Jaja, vi får väl
sura på varsitt håll ett tag till då.

Min förkylning är bättre idag, hostar inte lika mycket och har knappt
snorat nåt idag. Men jag är väldigt trött och seg fortfarande.
Men imorgon måste jag komma ut och göra nåt för jag håller på
att gå under av uttråkning här hemma! Och jag känner mig verkligen
skitsnygg också..Not! Hasar runt här i mjukiskläder som ett annat blekt,
hålögt, osminkat spöke. Känns som det var hundra år sen jag var fint
klädd och sminkad med fixat hår. Får se om jag kan få nån fason
på mig imorgon. Nej, nu ska jag gå och slå mig med gummiklubba
i huvudet så jag somnar för jag orkar inte med mer av den här långa,
tråkiga dagen. Buh bye for now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0