*Morr*



Är på pissigt humör idag. Tjafsade med Jeffrey.
Alltså killar är verkligen muppiga ibland. Han
började gnälla för att jag åt sushi igår. Och sa att
 jag ofta köper godsaker när han inte är här. Men oooj då!
Stackars liten. Jag svarade Ja, jag är vuxen och kan köpa hur
mycket gott jag vill när jag vill utan att dela med mig om jag nu känner
för det. Det som retar mig är att han får mig att framstå som egoistisk. 
Om han äter nåt gott utan mig så börjar väl inte jag att gnälla för det.(Eller?)
Ok, om jag köpte goda saker och satt och åt upp framför honom utan att
bjuda men det gör jag ju inte. Så det är alltså meningen att jag inte får äta
nåt gott så länge han inte är här eller? Jag tror inte ens han själv vet vad han¨
menar för han har inget bra att komma med till svar.
Ok, det är en skitsak att bråka om och jag kanske bara borde skratta åt det
men jag retar mig på det. Jag tog så mycket skit i mitt förra förhållande och under
dom åren efter som jag var singel så har jag lovat mig själv att inte göra det igen.
Men det här kanske är en löjlig sak att lägga energi på. Ju mer jag skriver
desto mer inser jag det. Men just nu tänker jag vara pissed ett tag i alla fall.
Och gå och köpa  massa godsaker, så det så! *envis barnrumpa* Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0