Middag



Jag somnade och vaknade jättehungrig och var bara
tvungen att ha sushi. Så jag masade mig iväg och köpte
det:) Här är min favvokombination just nu. Fem lax, fyra rullar
och två avocado. Det var yummi som vanligt.
Jag känner mig så jäkla trött och svag. På väg att handla så kändes
det som jag skulle ramla ihop:( Och ändå har jag ingen feber nu tror jag.
Det är en födelsedagsfest ikväll men det blir inget för mig. Kan ju inte
sitta där och hänga och hosta och nysa på alla. Nej, det får bli en lugn
hemmakväll framför tv:n istället.

Kommentarer
Postat av: C.c

o fan nu blev jag hungrig...
:(

2006-09-29 @ 22:57:01
URL: http://devilinprada.blogg.se
Postat av: Dee

C.c: Hihi, sorry;) Jag skulle kunna tänka mig lite mer sushi nu. Sushioholic anyone? Yup thats me.

2006-09-29 @ 23:25:14
URL: http://deelight.blogg.se
Postat av: IzZa

mmm.. jag älskar sushi!

2006-09-30 @ 15:55:03
Postat av: Dee

IzZa: Ja, det är bland det godaste om finns:)

2006-09-30 @ 16:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0