Måndag

Trött efter helgens alla aktiviteter. Gårdagen var trevlig med massa
god mat som Jeffreys mamma och kusiner gjort. Och tårta:)
Det var en liten bit kvar av tårtan till slut och Jeffrey frågade alla om
dom ville ha den, alla sa nej. Ok, sa han och slängde den. Då knackade
jag honom försynt (yeah right) på axeln och sa Du har frågat alla utom den
som inte skulle tacka nej. Förlååååt älskling sa han då. Haha, han
borde väl veta att tårtmonstret Denise inte tackar nej till en bit till. Jaja, jag
överlevde i alla fall. Fick träffa hans morfar som är på besök i Sverige. Vilken
gullig gubbe:) Rolig var han också. Mormor (som jag fortfarande inte träffat)
var i Italien på besök i Vatikanen så henne lyckades jag missa, men det får
bli en annan dag.

Idag på jobbet kom chefens dotter dit med valparna igen. Va dom har
växt på en vecka. Och den här gången så sprang dom runt och busade.
Bet på mina skor och klättrade på min väska. Ååh, dom är så söta så jag
vill äta upp dom!
 Tyvärr ville ingen av dom sitta still och posa så det blev en suddig bild

Kommentarer
Postat av: tuna

söt hund :)

2006-09-18 @ 21:14:00
URL: http://www.tuna.blogg.se
Postat av: Dee

Tuna: Ja, visst är den. Tänk att det var 5 såna små sötisar som sprang runt:)

2006-09-18 @ 21:27:48
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0