Lista

Roar mig med en lista så kanske jag blir på bättre humör;)

Schampo: Herbal Essences Rain Forest, Head and Shoulders Frisk Citrus
Balsam: Herbal Essences Rain Forest
Duschtvål: Palmolive Aroma Creme Exotic, Duschgele med kokosmjölk från Yves Rocher
Duscholja: Ingen just nu
Kroppspeeling: Brukar göra egen. Socker, mjölk och olivolja
Ansiktspeeling: Nivea Visage Gentle Face Scrub
Leave-in för håret: Sunsilk Care and Repair
Hårinpackning: Loreál Elvital Nutrigloss,Garnier Fructis Repair and Shine, Tigi Chocolate head
Ansiktskräm: Dagcreme: Lancôme Hydra Zen. Nattcreme: Lancôme Hydra Zen Nuit. Ögoncreme: Loreál Revitalift
Rengöringsservetter: Använder inga
Rengöringsmjölk: Använder Nivea Visage Gentle Water Cleansing Cream. Fast det är ingen rengöringsmjölk.
Ansiktsolja: Ingen sån, men kan behöva till vintern då min hy blir supertorr.
Hudlotion: Dove
Deodorant: Nivea
Parfym: Gucci Rush, Gucci Rush 2, Desire från Dunhill men favvon är Magnetism från Escada
Bas: Använder jag inte
Concealer: Använder jag egentligen aldrig heller förräns nu när jag fått mörka ringar under ögonen. Från H&M
Mascara: Max Factor Masterpiece
Rouge: Loreál
Läppbalsam: Lypsyl och en från Blacknuss salong. På nätterna Idomin.
Handcremé: Atrix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0