Fredag

Jag lyckades titta på filmen igår utan att somna. Det finns ju
tydligen två filmer om samma sak och det här var Flight 93, lågbudgetverisionen.
Den var helt ok, men läskig och sorglig. Stackars människor.

Jag fick mitt första Buzzadorpaket igår förresten. Äntligen. Jag anmälde mig
ju för flera månader sen. Fick Nescafé instant cappucino. Low fat.
Ingen höjdare kan jag berätta. Blää! Inget jag kommer köpa och inget
jag kan rekommendera heller. Nu måste jag skriva en Buzzadorrapport om det också.

Fick förresten mina sista jeans som var försenade från H&M. Jag har inte
hämtat ut dom än men ska försöka göra det idag. Jag vet att jag inte lagt
ut bilder på dom andra tre men det är så joxigt att få till bilder. Jeffrey tog
bilder men dom blev inget bra. För långt ifrån och konstiga. Men jag är riktigt 
nöjd med två av dom. Dom tredje kommer jag behålla men alltid ha nåt
långt över. Tycker inte rumpan blev fin i dom(Jeffrey håller inte med) Men
dom är snygga i benen.
Fattar inte vilken tur jag har haft med leverans från H&M. Fick ju vänta
bara drygt två veckor på den första.  Jeffrey blev jättenöjd med sin cardigan
som han beställde så han beställde två till plus två par jeans och den leveransen
ska komma nästa vecka. Smidigt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0