Filmkväll

Ikväll ska vi till Jeffreys kompis och hans flickvän och titta på film.
Vi ska se United 93, som dom har laddat ner. Ingen Feel goodfilm direkt:(
Jag är supertrött och har ingen större lust men jag har tackat nej
till så mycket den senaste tiden så jag får låtsas att jag är pigg och
hänga med. Jag kommer säkert somna i soffan hihi.

Jag vet att jag varit dålig på Dagens outfitbilder men jag har bekväma
och ganska tråkiga kläder på mig på jobbet så det har inte blivit av.

Det är kul för jag får göra olika sysslor, idag till exempel satt jag med
fakturor. Imorgon är jag ledig för chefen skulle iväg och han sa att det
vore tråkigt för mig att vara där själv. Så jag jobbar på måndag istället.
(Brukar vara ledig måndagar annars) Och sen skulle jag jobba hela
nästa vecka. Nej, nu blir det Dr Phil tills jag ska iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0