Utmaning

Blev utmanad av Catya so here it goes:

One three hill eller O.C: O:C

Ute- eller hemmakväll: Både och

Sex eller mys: Both please;)

Salt eller sött: Salt, sen sött, sen salt, sen sött Sån är jag när jag äter haha

Lyx eller budget: Har inte råd med så mycket lyx men gärna en blandning

Sommar eller vinter: Sommar

När är du Född: 1974

Vad har du på dig en ledig dag hemma: Mjukisbyxor och en tröja

Favoritresturang: Okonomi (Sushi)

Favoritfilm: Finding Nemo, Den oändliga historien, Die Hard 1 m.f.l

Drömväska: Har faktiskt ingen hihi

Har du barn: Nej, men världens sötaste undulat

Födelseort: Stockholm

Smeknamn: Dee, DeeNizzle, Boo

Favoritfärg: Svart funkar ju till allt

Drömprins: Jeffrey:)

Har du varit kär: Yup

Favoritlåt : Oj, det finns många.

Maträtt:
Sushi;)

FavoritResemål: Jag har en love affair med Spanien

Favoritblomma: Kalla

Tycker inte om: Orättvisa och skitaktiga människor och en massa annat

Senaste sjukhusvistelse: För 20 år sen när jag hade brytit benet

Favoritdricka: Coca cola, Vanilla latte

Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Har sovalkov men beiga

Vad gör du när du är uttråkad: Lallar runt och gnäller, och äter eller sover

Missbruk: Tv, dator

Vän som bor längst från dig: Är lyckligt lottad, har inga vänner långt ifrån mig:)

Vad retar du dig mest på:
Don´t get me started hihi

Läggdags: Olika men oftast sent. Måste ändra på det
Nagellack: Mörkt i olika färger

Husdjur: Tweety:)

Skostorlek: 38

Syskon: Lillebror

Favorit pålägg: Cheese

Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Bröstcancerfonden eller till nåt med djur

Vilket är det vackraste ordet: Precious

Bästa bok du läst: Oj, va svårt

Är du Internetberoende: Ja, otroligt tyvärr

Favoritparfym: Magnetism från Escada

Gillar du snö: Nope

När köpte du något åt dig själv sist: I förrgår. En höstkappa.

Vilken är din bästa egenskap: Omtänksam

Senaste pojkvännen: Den jag har nu, Jeffrey:)

Vilken film såg du på bio senast: Poseidon

Senaste köpta skiva: Oj, det var lääänge sen jag köpte en skiva.

Favoritgodis: Choklad

Studier eller jobb: Jobb (praktik)

Bästa kompis: Linda, kan lita på henne till 100% :)

Innerstad eller liten ort: Innerstad

Favorit bloggar: Jag har många:)

Nytt eller vintage: Nytt, men ska kolla upp vintage mer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0