Träning



Idag har jag varit duktig:)
Jag har inte tränat på ett bra tag men idag
så fick jag ändan ur vagnen och gick till gymmet.
Jag var jätteduktig förut och tränade 4 gånger i veckan
men sen hamnade jag i en omotiverad fas och orkade
inte. Men nu är jag igång igen. Och det känns bra.
Jag tränar på Sats. Och tränar kondition och styrka.
Jag är ingen grupptränarmänniska, hoppa runt och så.
Jag provade yoga en gång och det var inget för mig. Men jag
tror absolut att det är en bra träningsform för jag fick träningsvärk
på ställen jag inte visste man kunde få träningsvärk på.
Men som sagt, inget för mig. Jag har provat box också och det
var mer min grej, få ut sina aggressioner;) Men jag trivs ändå
bäst att "styrka". Idag tog jag det lugnt. Körde trappmaskin och
löpband, sen lite mage. Måste ju börja lite lugnt hihi. Men jag har
kvar styrkan i magen i alla fall. Jag må inte ha sexpack men ett
fyrpack har jag i alla fall haha. Fast det har gömt sig lite nu under tiden
jag inte tränat. Passade på att väga mig också eftersom jag inte har
nån våg hemma. Jag har gått upp två kilo ungefär men det är inget jag
stör mig på för jag är nöjd när jag tittar mig i spegeln. Dessutom så ligger
jag ju under det jag ska väga egentligen. Det jag vill "lägga på" är mina spinkiga
armar. För dom är ganska skrattretande ibland. Jag ska köra på med träning
i alla fall 3 gånger i veckan nu. Får se hur det går;)

Kommentarer
Postat av: DQ

Vad duktig du är! Önskar att jag fick ändan ur vagnen jag med.. svårt med motivationen ibland!

Postat av: Dee

DQ: Ja, det är ju skitsvårt när motivationen sviker. Man hittar på alla möjliga skäl för att slippa träna.

2006-10-17 @ 20:04:37
URL: http://deelight.blogg.se
Postat av: Wysteriia

åååh..jag vill också bli seriös med träningen...går bara ibland..:P

2006-10-17 @ 22:55:51
URL: http://wysteriia.blogg.se
Postat av: Dee

Wysteriia: Ja, man undrar hur man ska kunna hålla kvar vid den perioden när man är motiverad. Att det ska vara så svårt:(

2006-10-17 @ 23:01:38
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0