Sämst

Sämst på att uppdatera är jag, jag vet. Men jag har
ingen ork eller fantasi just nu.
Idag har jag jobbat sen träffade jag bästa vännen L
och gudsonen S en snabbis och gosade lite med honom.
Han är så söööt. Och växer så det knakar.
Nu håller jag på och plockar undan här hemma, ser
ut som ett bombnedslag nu för tiden:( Fast som vanligt
så fastnar jag här framför datorn hihi.
Och nu vill jag bara ta en varm dusch och lägga mig framför
tv:n. Men måste plocka undan det sista först. Jag måste diska
också:( Diska är det värsta jag vet, jag hatar verkligen det.
Undrar om jag kan strunta i det och övertala Jeffrey till att göra
det när han kommer*funderar och ser evil ut* Moahahaha.
Jaja, jag får se;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hatar också att diska. Vi har en jättebra överenskommelse här hemma, jag lagar mat och Jens diskar, det passar mig perfekt!

2006-10-16 @ 20:12:54
URL: http://zazzriz.blogg.se
Postat av: Dee

Sandra: Vilken bra överenskommelse:) Men jag är ju inget vidare på att laga mat så jag kan inte deala med det;)

2006-10-16 @ 23:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0