Poor baby

Stackars min älskling:(
Titthålsoperationen gick bra. Dom gick in
och tittade och knipsade bort en bit av menisken.
Han har tydligen mer menisk än vad som är vanligt.
Men det kan bli så av fotbollsspelande. Han var vid gott mod
när jag kom hem. Men natten blev inte rolig. Han hade
jätteont och citodon hjälpte inte, inte ens två åt gången.
Han sa att han ville bara hugga av benet så han slapp
smärtan. Han kunde inte sova för att det gjorde så ont.
Jag var jättetrött och kunde knappt hålla ögonen öppna
men jag var samtidigt orolig för honom. Så jag sov och
vaknade en hel massa. Smekte hans ansikte och huvud.
Hämtade vatten, hämtade extra kuddar så han kunde ligga
högt med benet. Han fick dåligt samvete för att han höll mig
vaken men jag sa att det är självklart att jag ställer upp. Jag är
ju ändå ledig idag. Idag kom hans söta kusin över med kryckor.
Då kan han i alla fall röra sig lite mer obehindrat. Utan kryckor
så tar det en evighet för honom att ta sig bara en kort bit och
dessutom gör det jätteont. Nu sover han äntligen, gud va skönt
att han får vila:) Senare är det dags för övningar. Han ska göra dom
två gånger om dan. Gör skitont men dom är ett måste.
Tror jag ska gå och lägga mig brevid min sötnos nu för jag är
ganska slut.

Kommentarer
Postat av: catya

du e utmanad
http://catya.blogg.se/061006072607_lista.html

2006-10-06 @ 16:09:27
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: Dee

Catya: Kul:)

2006-10-06 @ 19:19:03
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0