Pissväder



Jag började dagen med att vakna med huvudvärk.
Trevligt värre. Sen gjorde jag det smarta valet att plocka
ut paraplyet ur väskan och självklart så skulle hela himlen
öppna sig. Jag blev fast vid min tunnelbanestation tillsammans
med massa annat folk som inte ville bli blöta. På vägen utanför
så rann det en hel syndaflod förbi. Som om det inte räckte så
åskade det jättemycket. Riktiga knallar. Läskigt. Jag är jätterädd
för åska om jag är utomhus. Men jag stod och väntade innanför
dörrarna. Jeffrey som var hemma hos mig var gullig och kom och
hämtade mig med ett jättestort paraply. Hihi, han var så gullig.
Så jag slapp bli blöt som en hund. Däremot hoppade jag nästan ur
kläderna och skrek när det knallade till helt plötsligt. Usch.

Kommentarer
Postat av: Elizabet

Fy för huvudvärk!!!

2006-10-04 @ 22:15:40
URL: http://Elizabet.blogg.se
Postat av: Dee

Elizabet: Ja, verkligen. Speciellt när man vaknar med den till och med:(

2006-10-04 @ 23:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0