På G igen



Köpte ett par gråa leggings idag på H&M. Och tre
par tighta boxers till älsklingen. (Hatar ordet kalsong)
Provade några grejer också. En kappa som var skitful på.
En vit lång skjorta som var helt underbar i materialet men
ingen vidare hit på. Kändes bara ok. Sen en klänning som
jag var jätteosäker på, den var söt men jag vet inte om jag
skulle använt den så mycket ändå. Den var stickad, men den
 var ärmlös så då måste man hitta grejer att ha under. Hmm, jag får
sova på saken. Den lär ju vara borta imorgon så det är ingen idé
att sova på saken heller. Skulle köpa nagellack men Mavalas Mexico
var slut och jag hittade inget annat jag gillade så jag struntade i det.
Får bli imorgon istället. Köpte mig en älskad Vanilla latte..som var
skitäcklig. Ok, inte skitäcklig kanske men den var inget vidare. Va besviken
jag blev. (Dagens I-landsproblem)
Det var skönt att vara tillbaka på jobbet idag, även om jag var trött som
en gnu så var det skönt att komma hemifrån och vara i farten igen.
Måste lägga mig tidigare om kvällarna. Igår somnade jag inte förräns
vid två. Jag somnade innnan men sov ett litet tag bara. Jeffrey roade sig
med att ta bilder på mig när jag sov. Låg utspridd som ett litet mongo
över hela sängen. Fast jag såg ganska gullig ut på bilderna så det var
ok hihi. Vi pratade en hel del igår J och jag, jag älskar att vi kan prata så
bra med varann:) Jag vet fortfarande inte vad det är han har åt mig, han sa
att jag får veta det snart. *Nyfiken*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0