Oh happy day



Idag är jag på bra humör:)
Även fast vädret suger och jag är trött som
vanligt. Jag fick tag på en trevlig dam på
Försäkringskassan som hjälpte mig. Jag fick
bara ut 2.800 nämligen och det täcker inte ens
min hyra. Men det visade sig bara vara ett papper
jag skulle fyllt i men inte fått. Så nu skickar hon det
så jag har det imorgon. Slipper jag oroa mig över det:)

På jobbet idag så sa Anders (min chef) att han tycker det
är jättekul att ha mig där och om han hade haft möjlighet så
skulle han anställt mig. Men han sa att han kan ge mig lite
timmar och så. Och att jag resten av tiden kunde jobba hos
hans dotter som äger ett hunddagis. Passar ju bra eftersom
hunddagis var det senaste jag jobbade på innan det här. Så
vi får se:)

Nu väntar jag på att höra ifrån min älskling. Han var lite moody
idag. Men jag ska nog få honom på bättre humör. Ahora..comida!

Middagsdags alltså;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0