Manic monday


                        

Järntillskott,                           min utstående mage och                        Godis;)

Helgen blev lugn. Orkade inte med mycket.
Hade ännu en diskussion med mamma.
Känns som jag haft den diskussionen
hundra gånger och tyvärr kommer jag få ha
den många gånger till:( Det gjorde att mitt humör
inte var nåt vidare. Var lite ledsen i ögat, men min
älskling fanns där och kramade mig massor och
sa söta saker. Är så glad att jag har honom.

Idag kändes det inget vidare att gå upp. Alldeles
grått och regnigt ute och fortfarande lite nere som jag var så
hade jag mest lust att krypa ner under täcket och
sova bort hela dagen. Men jag gick ju såklart upp och
åkte och jobbade. Min chef är så mysig så man blir på
bra humör. Efter jobbet gick jag till gymmet och tränade
axlar och rygg. Lite mage också. Kändes bra:)

Jag gick och handlade och köpte Blutsaft. Nu ska jag
ge den en chans och se om jag blir nåt piggare. Hoppas
det för jag orkar inte vara så här trött längre. Den smakade
inte så illa som jag trodde den skulle göra. Tur det.
Jag mumsade wok till middag och som vanligt så står
magen ut efter jag ätit. Förstår inte varför jag får såna
perioder när min mage reagerar så väldigt. Jobbigt är
det i alla fall. Köpte mumsiga dadlar också, lite nyttigare
sötsaker;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0