Frosseri


Frosseri på hög nivå har det varit här ikväll.
Mandelkubbar, mjuk pepparkaka har vi delat
på. Dessutom har jag sörplat i mig två cola också.
Jag är så sugen på massa onyttigheter hela tiden.
Skulle ju kunna skylla på That time of the month, men
den är ju över nu hihi. Det roliga var att idag var det
Jeffrey som blev helt otroligt sugen på godsaker.
Han sprang gladeligen iväg till affären för att handla.
Och han sa att om nån skulle kommit och försökt
ta ifrån honom godsakerna så hade han slagit ner
den personen hahaha. Låter som mig ju när jag har
mina värsta cravings. Han var förvånad själv faktiskt.
Han har aldrig känt så förut. Welcome to my world
säger jag bara;) Han har väl blivit smittad av mig I guess hihi.

Nu har jag precis fått en helt underbar fotmassage.
Varför är det såååå skönt med fotmassage? Jag skulle
vilja ha en varje dag om jag fick bestämma.
Känner mig alldeles slö nu så jag ska gå och
tvätta ansiktet och borsta tänderna.
Nighty night, sleep tight, don´t let the bedbugs bite;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0