Wiiiiiii!!



Så här såg jag ...inte ut idag när jag åkte vattenrutshbana.
Ok, lova att inte skratta nu men jag har trots min ålder aldrig åkt
vattenrutschbana. (Jag ser nog att ni småler!) Finns en väldigt
bra orsak till det. Det har nämligen med att göra att jag är en stooor
MES. There! I said it. Jag har fått nån slags mental blockering när det
kommer till vattenrutschbanor (tredje gången jag skriver ordet nu,
vattenrutschbana alltså;) To make a long story short så var det i alla fall
kul att åka, ända till slutet när jag åker in i poolstegen. AJ! Mitt ben.
Gjorde snoront. Nu är benet svullet och jag kommer få ett fett blåmärke
där imorgon. Jag fattar ärligt inte hur jag lyckas. Det är bara jag som kan
lyckas med ett sånt konststycke. Jaja, jag får väl se om jag vågar mig på ett
nytt försök. Soon in a pool near you;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0