Transparent



Fick ett sms från Bozo.
Alltså den killen är lika transparent som fisken på bilden.
Han är som en öppen bok. Jag läser mellan raderna så lätt.

Bozo säger: Jag har fått in pengarna på mitt konto nu. Hade du Föreningssparbanken?

Det han låtsas: Jag har kommit över dig och kommer inte ihåg nåt som
har med dig att göra.
Yeah right! Jag vet att han så jävla väl kommer
ihåg att jag har Fsb. Och dessutom är de ju bara att kolla kontonumret
så vet han det eftersom han själv har samma bank.

Bozo fortsätter: Jag överför dom ikväll, har lite mycket att göra idag, planerar min
födelsedagsfest som är imorgon.

Det han vill säga: Jag har ett liv, jag lovar! Och dessutom fyllde jag år igår och du
grattade mig inte, du får en ny chans nu.
Fat chance buddy! Han är inte värd ett
grattis från mig. Dessutom, hur har han råd att betala en födelsedagsfest
men inte mig?? Looooser är  det enda jag kan säga.

Bozo avslutar: Ha en bra dag.
Menar: Kolla va mogen och sjysst jag är. Whatever! You can burn in hell as
far as I am concerned.


Jag må låta arg men jag tycker jag har all rätt till det.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha klockrent :D

2006-11-18 @ 19:25:37
URL: http://emeliemaria.blogg.se
Postat av: Dee

Emelie: Tack;)

2006-11-18 @ 20:14:48
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0