Toyboy;)

 
Tydligen är årets accessoar en yngre man.
Hey, då har jag lyckats med årets accessoar då haha.
Fast jag skaffade ju min redan förra året;) Det skiljer 7 år
mellan Jeffrey och mig. Många frågar om det inte märks men
nej, det kan jag inte påstå. Killar slutar ju att mogna vid 15 ändå
så det spelar ingen roll om han är 25 eller 35, dom är likadana
i alla fall. Haha, nej nu var jag taskig. Sanningen att säga så är Jeffrey
mycket mognare än mitt ex och exet är två år äldre än jag. Så det
beror helt på vem man blir tillsammans med. Dessutom är ju jag
ganska töntig och barnslig många gånger. Fast på ett bra sätt såklart.
Och eftersom ingen tror att jag snart fyller 32 så är det ingen som påpekar
våran åldersskillnad. Huvudsaken är att man trivs. Age ain´t nothing but a number;)


Kommentarer
Postat av: Niggarette

Jaa man ska inte fästa sig vid en siffra...d finns massa saker man i teorin bör "akta" sig för men tänk på allt roligt man missar då...bara man somnar och vaknar med ett leende så kan d inte slå fel. Jeffy e lycko att ha dej ialla fall //niggarette

2006-11-28 @ 21:53:38
URL: http://www.coan.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag har också en yngre man.. dock skiljer det endast 5 månader :)

2006-11-28 @ 22:42:31
URL: http://zazzriz.blogg.se
Postat av: Zazzriz

Vi är inte födda samma årtal..

2006-11-28 @ 22:43:06
Postat av: Dee

Niggarette: Kunde inte sagt det bättre själv. "Bara man vaknar med ett leénde.." Så sant.
Åh, tack va gullig du är:)Jag är lycko att ha honom också.

Sandra: Hihi, fem månader är fem månader;)

2006-11-29 @ 00:05:55
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0