Temperament



Jag hatar mitt temperament. Jag känner mig som en vulkan ibland.
Jag känner hur det bara bubblar och till slut så får jag ett utbrott.
När jag har en sån dag så kan det vara småsaker som gör att jag
blir galen. Jag känner så idag tyvärr. Bara en sån sak som att jag inte
hittar en sak gör mig förbannad. Kan ju ha nåt med att jag ska mens
snart att göra också, jag vet inte. Dessutom har jag flera saker som irriterar
mig. Jag skickade ett sms till "Bozo" att nu när det varit löning så kunde ju han
betala in dom sista 600 han är skyldig mig. Jag skickade det igår vid halv nio
men ni ska ju inte tro att han ens svarat på det. Så jävla respektlöst och det ska
minsann vara på hans villkor tror han. Jag har inte hotat honom innan(som han
påstår) men nu är jag fan sugen på det. Han behöver lära sig en läxa.
Sen måste jag ringa till god damn Försäkringskassan imorgon. Jag ääälskar
att stå utan pengar!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har också ett hett temperament, och precis innan mens blir jag som en spottkobra korsat med vessla. Typ.
Ibland undrar jag om det inte ryker lite ur öronen på mig...

2006-11-27 @ 10:10:13
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Dee

Lina: Hahahaha, vilken bra beskrivning. Passar alldeles utmärkt in på mig också. Ryker ur öronen gör det med all säkerhet på mig;)

2006-11-27 @ 18:03:03
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0