Stupid mother********

Sms:sar med Bozo the idiot. Han som är skyldig mig pengar.

Bozo: I slutet av veckan får du dina pengar.

Förbannad Dee: Vem har sagt i slutet av veckan? Jag är trött på
dina ursäkter och försök att dra ut på tiden. Du sa att din mamma
skulle ringa banken idag. Det är bara att ringa. Och har hon en annan
bank än jag så för hon över till dig först.

Bozo the mongo: Sluta nu! Tror du att det är lätt att få fram 12 tusen!
Pappa ska överföra dom och han har inte samma bank, tar en dag.
Sen ska jag överföra dom till dig. Därför så sa jag i slutet av veckan.
Mamma fick inte lånet.

Ännu mer förbannad Dee: Tycker verkligen inte att du ska ta dig ton.
Är det nån som ska vara förbannad så är det jag. Som fått vänta i två
år på mina pengar.Och fått tjatat och fått den ena dåliga ursäkten efter
den andra. Ingen respekt alls har du visat mig. Jag vet att du är sur och
bitter på mig men get a grip.

Bozo the idiot: Jag har bett om ursäkt och jag är en fattig student. Och om
du tror att att jag fortfarande lever i det förflutna har du fel. Du finns inte längre
i mitt liv. Sur eller bitter finns inte.Det är du som hotat mig och det är det som gör
mig förbannad. Tror du att jag blir rädd? Vi slutar att tjafsa. Du kommer få dina
pengar sen är det över, vi behöver aldrig mer prata med varann. Gillar inte att bli hotad.

Dee pissed out of her mind: När har jag hotat dig?? Du är ju konstig. Du är fattig
student men har råd att festa. Om du bara kunde visat vett och  erbjudit dig att betala
av lite varje månad så hade jag inte behövt bli förbannad.

Bozo the psycho: Jag har levt på andra som har levt på mig under sina studier.
Vänner. Jag har noll kronor varje månad, knappt till mat.... Du hotade mig med att
det kunde bli otrevligt annars.

Dee förvånad att en människa kan vara så störd: Jag har aldrig hotat dig. Gör dig inte
löjlig nu. Det där är ren bullshit. Det måste du ha drömt. Jag tänker inte slösa mer tid
och energi på det här nu!

Och nu tänker jag inte slösa mer ord på this sick puppy.
Shit, killen har ju grava problem!

Kommentarer
Postat av: christine

Fan vad jobbigt... ett ex eller? Hoppas du får dina pengar. :-/

2006-11-15 @ 12:34:28
URL: http://chrisse.blogg.se
Postat av: Lina

Men ååååhh.
Jag vill bara slå honom så HÅÅÅÅRT.
Grrrr.

2006-11-15 @ 13:07:23
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Dee

Christine: Kan inte kalla honom ett ex men en övergång och ett stort misstag. Ja, det hoppas jag också.

Lina: I wanna kick his stupid ass!! Och nu har jag verkligen lust att hota honom. Men jag ska inte sjunka till hans nivå.

2006-11-15 @ 13:57:53
URL: http://deelight.blogg.se
Postat av: Jojjo

Sjukt människa, helt allvarligt... SKrev ni något form av låne-papper när han fick låna pengarna av dig? I så fall ska du faktiskt kunna gå till typ kronofogden för indrivning - kanske lite "rätt åt honom" också för att inte ta det på allvar... Galna människor finns det!

2006-11-16 @ 14:04:00
URL: http://jujubeads.blogg.se
Postat av: Dee

Jojjo: Önskar så här i efterhand att vi gjort det, men jag trodde aldrig att det skulle spåra ur så här. Sjuk och galen indeed.

2006-11-16 @ 16:29:57
URL: http://deelight.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Va fan, har du inte fått dina pengar ÄN?? :S

2006-11-17 @ 13:53:05
URL: http://wysteriia.blogg.se
Postat av: Dee

Wysteriia: Nope, snubben är ju helt störd*grr*

2006-11-17 @ 14:01:03
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0