Shrink



Dr Phil är inte my shrink tyvärr hihi
Men jag var hos min psykolog idag och det var en jättebra
session. Jag har sagt det förut men jag säger det igen. Jag ser
det som en investering i mig själv att gå till en psykolog. Det har hjälpt
mig mycket i alla fall. Vill inte ens tänka på vart jag skulle varit om jag inte
gått när jag mådde som sämst. Även om jag nu mår mycket bättre så
känner jag att jag inte är klar än. Vill få hjälp att bearbeta mycket från förr.
Jag har ju även köpt flera självhjälpsböcker och är intresserad av att testa
Rosenterapi och akupunktur. Fick även en lista med sjukgymnaster som
är inriktade på psykodynamisk kroppsterapi. Jeffrey frågade mig idag om jag
tycker att jag behöver allt det där. Jag svarade Inte allt kanske men jag vill jobba
med mig själv och min självkänsla. Om jag mår bra så funkar jag bra, och funkar
jag bra så funkar jag bra med andra, inklusive dig. Ja, det är ju sant sa han då.
Inte för att vi inte funkar bra, men ni fattar vad jag menar säkert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0