Last night

  
  

Med tanke på att personerna på bilderna kanske inte vill
bli uthängda på nätet så låter jag bilderna vara små.
Plus att jag behåller min semianonymitet lite;)

Det var riktigt kul igår:)
Och jag hade fel angående A. Hon var jättegullig.
Jag fick massa kramar och hon sa att hon var så glad att
jag kommit. Det känns skönt att jag hade fel. Jag vet att man
inte kan bli älskad av alla men ens pojkväns bästa tjejkompis
vill man ju helst ska gilla en. Under kvällen och natten var det
allmänt tjatter om allt mellan himmel och jord och mycket shakande
of booty;) Flera gick vidare efter Cafét men Jeffrey och jag kände oss
nöjda och åkte hem. Vi var hemma vid tre. Mumsade lite nattmat
och sen somnade vi väl vid fyra. Klockan halv tio hade jag ställt klockan
och gick upp och handlade fikabröd och röjde undan lite. Pappa och hans
kompis skulle ju komma och byta ut mitt handfat. Kändes lite sådär att
behöva gå upp men jag var inte så farligt trött. (En fördel med att vara
nykterist, no hangovers;) Nu är det utbytt så nu har jag ett sprickfritt
handfat igen:)

Kommentarer
Postat av: MakeUpYourMind

Ni verkar ha haft det riktigt trevligt ju;)

2006-11-22 @ 21:28:22
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: Dee

MakeUpYourMind: Ja, vi hade jättekul faktiskt:)

2006-11-22 @ 22:13:25
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0