Holy crap!



Vintern är här:( Mig skulle det inte göra nåt
om vintern togs bort helt och hållet. Vem behöver årstider?
Not me! Jag ser inte det roliga i att det blir mörkt och snorkallt
med en vit, blöt och irriterande substans som faller från himlen
och lägger sig på marken. Blöta skor som blir förstörda av vägsalt.
Iskalla lår, tår och fingrar Och hur irriterande är det inte när man drar upp
halsduken över mun och haka för att man fryser så mycket, och halsduken
sen blir blöt av din utandningsluft vilket gör att du fryser ännu mer än
du gjorde från början.*grr*Och hur mycket man än pälsar
på sig nog fan så fryser man i alla fall. Personligen så ser jag oftast
ut som Rudolf med röda mulen på vintern. Min näsa syns ganska bra
ändå tycker jag, den behöver inte vara röd också. Och icke att förglömma
så tappar jag massa hår också och min hy blir supertorr. Yay, va jag ser
fram emot den långa vintern! Bitter? Jag? Nääää;)

Kommentarer
Postat av: Mira

Vi flyttar! Du och jag. NU!!!!! Vartsomhelst där det är varm året runt! Gubben hatar värme, så jag får åka hem till Sverige på semester.. ; )
Kram.

2006-11-01 @ 21:01:43
URL: http://miranilsson.blogg.se
Postat av: Dee

Mira: Haha, ok jag beställer biljetterna och du fixar limo till Arlanda;) Kram

2006-11-01 @ 21:50:11
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0