Doing my laundry

80190-353

Som vanligt på fredagar så är jag ledig:)
Håller på att tvätta. Det var inte lite tvätt jag samlat på
mig. Så typiskt, när jag kommer ner så är föregående
tvättare inte klar. Dom har tvättat klart men tvätten ligger
kvar i maskinen och kläder är kvar i torkskåp och tumlare.
Jag ställer in mina grejer och går upp och ger dom en stund.
Kommer ner igen men allt är kvar*suck* Jag tar ut grejerna.
Jag har ju tvättid ju. Men snäll som jag är så hänger jag in
den blöta tvätten i torkskåpet. Det var inte så mycket. Dessutom
pyttesmå bebiskläder. Mamman har säkert fullt upp så jag kan
väl kosta på mig att vara lite snäll;) Nu tvättar jag i alla fall men jag
tror inte jag kommer hinna tvätta allt idag, det är verkligen mycket.
Jaja, får tvätta det viktigaste idag och resten en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Oj vad du var snäll! Fast, jag hade nog gjort samma sak, har svårt för att bli arg på folk jag inte känner.. :)

2006-11-18 @ 14:06:38
URL: http://veronna.blogg.se/
Postat av: Dee

Rebecka: Ja, det kan ju hända en själv också att man glömmer bort tiden. Jag fick faktiskt en tacklapp av dom:)

2006-11-18 @ 15:23:06
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0