Byråkrati

80190-380

Idag ringde jag till FK och frågade vart mina pengar tagit vägen.
När skickade du in blanketten frågade damen. Vilken blankett sa jag.
Jag har inte fått nån blankett hemskickad. Nej, det får man inte hemskickat
det måste du hämta själv säger hon då. Men tack så jävla mycket för infon
mofos! Jag sa Det har ingen besvärat sig med att informera mig om, och
senast pratade jag med en extremt otrevlig människa på erat kontor. Ojdå,
gjorde du sa FKdamen då. Som tur var så var den här damen trevlig och hon
hjälpte mig. Jag har inte tid att vänta på att ni ska skicka en blankett, kan jag
komma in och skriva på direkt? Javisst sa hon då. Skriv på den och be dom skicka
upp den till mig direkt så har du pengarna tills på onsdag. Så ska det låta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0