Atjoo!



Nu har jag varit snuvig i en vecka. Men tyckte det började avta
så jag tog med mig träningskläder till jobbet men tji fick jag. Jag
nös och snöt  och nös och snöt hela förmiddagen. Så jag åkte hem
efter jobbet istället. *suck*
Jobbade över idag. Chefen ska vara borta på måndag så eftersom
jag jobbade över idag så kommer jag vara ledig på måndag. Eftersom
jag är ledig på fredagar också så blir det extra lång långhelg:)
Fast jag trivs så bra så det gör mig inget om jag skulle jobba varje dag.
Idag hade vi dessutom tre valpar istället för bara en. Och två vuxna vovvar
istället för bara en. Skulle kunna tro att det var ett hunddagis hihi.

Kommentarer
Postat av: issa

va mysigt med vovvar! vart jobbar du?

2006-11-08 @ 12:32:07
URL: http://hallonpersika.blogg.se
Postat av: Dee

Issa: Jag jobbar på ett företag som heter Abc Medicals. Vi packar coachväskor till AIK och Hammarby bland annat;) Men även vanliga första hjälpenväskor till företag och skolor. Chefen har med sig sina vovvar så det är jättemysigt:)

2006-11-08 @ 14:05:24
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0