Garderobsrensning

Jag skulle lägga upp mina fynd men bilden blev för mörk, så jag lägger upp den imorgon.
Just nu håller jag på med att rensa ur alla vinterkläder som jag ska bära ner i källaren. Ja, jag vet att jag är sen med det, men min källarnyckel har varit ute på vift. Men det ska bli skönt att få lite mer utrymme. Jag har ju sån liten garderob:( Det är ju såå svårt att hålla ordning i en liten garderob. Dessutom måste jag flytta på min fågels bur varje gång jag ska in dit. (Nej, det finns ingen annan plats hon kan stå på) I nästa lägenhet jag bor i hoppas jag på meer garderobsutrymme:)
Nu har jag beställt klänningen från Asos förresten. Can't wait*exited* Betällde ett skärp också.



80190-10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0