Torsdag

Tror ni inte att jag gjorde det igen? Jag som har shoppingförbud.
Jag gick och köpte en klänning*skäms*
Nu får jag verkligen skärpa mig! Jag ska lägga upp en bild så fort jag kan.

Appropå Busandet, så har jag smörjt mig ett par ggr nu.
Jag måste säga att jag gillar den här bäst av dom tre jag provat.
Eftersom man ser det bruna direkt när man smörjer in sig så är det enklare.
Men jag är ändå osäker på resultatet, i badrummet så ser jag lite brun ut
(fast man ser ju alltid brunare ut där inne av nån anledning)
Men när jag tittar i dagsljus så ser jag inte så stor skillnad.
Mr J säger att jag är blind. Men jag ser ju att mina vita smalben inte blir brunare.
Hm, jaja jag får väl smörja ett par ggr till.
Jag hade tänkt att ha min nya klänning på lördag när vi ska grilla och festa med kompisar. Jag vägrar att ha den om mina ben är liljevita fortfarande hihi.

Mr J är frisk nu:) Vi slapp åka till akuten.
Igår så målade han mina tånaglar by the way haha.
Jag tänkte:Ok, låt honom hållas, det är ju bara att ta bort och måla om sen.
Döm om min förvåning när jag såg resultatet. Han var ju duktig.
Jag sa åt honom att nu blir det hans jobb från och med nu;)
Men det var han inte så sugen på hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0