One size my ass!

80190-43I månadens nummer av Solo får man med en bikini.
Svart, vit och cerise är färgerna man kan välja mellan.
Jag valde en svart. Det står one size men det är väl årets skämt skulle
jag vilja påstå. Om man går efter dagens flippade kroppsideal kanske
det är one size. Jag är ändå lång och smal. Men överdelen var minimal
och jag har by any means inga jättebomber. Och underdelen var
ju inte speciellt stor den heller. Men man kan väl inte förvänta sig så
mycket av en bikini man får med i en tidning.

Nu ska jag ta ett långt varmt bad. För att peela bort Busen.
Det jag hatar mest med Bus är när det börjar att "gnagas" av
här och där. Då är det bara att peela bort och börja om*suck*

Kommentarer
Postat av: Persita

Jag säger det samma.. Var ska resten(90%) av mina bröst ta vägen?

2006-06-22 @ 05:50:41
URL: http://persita.blogg.se
Postat av: Dee

Persita: Haha eller hur? Svår porrvarning på den bikinin. Playmate here we go;)

2006-06-22 @ 11:08:03
Postat av: Linda

Men oj! Det ser ju ut som "minimini-trekanter". Där får man ju inte plats! Håller med - one size my ass!

2006-06-22 @ 20:53:00
URL: http://vigifteross.blogg.se/linda
Postat av: Julia

Det är jättemånga som inte är nöjda med den bikinin. Dem skulle ju kunna göra olika storlekar och skriva vilken det var på. Hoppas att tidningen var bra i alla fall ;). kram.

2006-07-01 @ 09:43:58
URL: http://chiwoww.webblogg.se
Postat av: Dee

Julia: Ja, verkligen. Det borde väl inte vara så svårt tycker man. Tidningen var säkert bra, kommer inte ihåg nu, jag har köpt så många tidningar efter det haha Kram

2006-07-01 @ 09:54:10
Postat av: Sandra

Haha, jag skrev ett liknade inlägg när jag fick den där bikinin, Natascha bröst blev det! 1% tyg på tuttarna.

2006-07-02 @ 19:25:25
URL: http://zazzriz.blogg.se
Postat av: Dee

Sandra: Ja, jag såg det:) Läser alltid din blogg;)

2006-07-02 @ 20:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0