*Mooooorrrrr*

80190-53 What a crappy day!!
Ibland skulle jag behöva gå i Anger management
tror jag. För damn vilket humör jag har ibland.
Idag har jag haft en sån där pissig dag där det
mesta går fel. Bara massa klantsaker.
Jag tog en cykeltur till älsklingens jobb. Allt
gick bra tills jag tappade min mobil rakt i gatan
i farten dessutom. Fick stanna och plocka upp
den. Som tur var så blev det bara ett märke på
underdelen av den. Dessutom så fastnade sladden
i navet på cykeln (Jag använder mobilen som Mp3)
Men sladden klarade sig. Efter det där har det varit
massa saker som gått snett. Jag tappar saker och jag
klantar mig. Egentligen borde jag bara gå och lägga mig
och invänta morgondagen innan det går riktigt illa.
Imorgon ska jag på min gudsons dop, och jag hoppas
verkligen att min otur försvunnit tills dess. Skulle bara
fattas att jag klantar till mig i kyrkan också. Snubblar
och slår huvudet i dopfunten eller nåt.
Usch, nu har jag ont i huvudet, ska vila lite.

Lägger upp bilder på linserna imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0