Lördagens outfit

 Min nya klänning från JC
Mina wedges från Scorett
Örhängen från...kommer inte ihåg
Armband från HM

Håret blir utsläppt med stora lockar.

Jag fick ta en halvdålig bild av klänningen. Ska ta en bättre när den sitter på sen.
Idag ska jag först titta på när Mr J spelar match. Efter det blir det grill och party.
Blir mycket grillande nu för tiden, men det är ju så mysigt, och gott.
Idag ska jag dessutom gå och handla på systemet för första gången
på hundra år. Jag dricker ju inte så det blir ju inte att man springer där.
Senast jag drack var när jag var 20, så det är 11 år sen.
Jag ska köpa några öl till Mr J, det borde jag ju klara haha.

Kommentarer
Postat av: Debbie

haha, har inte utnyttjat att gå till systemet jag heller.. haha.. blir liksom inte av, är ingen drickare jag heller så ;P mig går det iaf ingen nöd på :D

2006-06-17 @ 12:30:46
URL: http://debbsan.blogg.se
Postat av: Dee

Debbie: Kul att höra att jag inte är ensam. Folk brukar titta konstigt på mig och så får jag förklara "varför i hela världen jag inte dricker".
Jag har i alla fall lika kul ändå. Om inte roligare. Man kan ju titta på alla som är fulla och gör bort sig haha.

2006-06-17 @ 12:48:34
Postat av: JessicaN

Såg i ett annat inlägg att du jobbar på hunddagis. Hur är det jobbet? *nyfiken* Har du hund själv? :)

2006-06-17 @ 17:27:40
URL: http://trickles.blogg.se/
Postat av: Dee

JessicaN:Jag har ingen hund just nu, har en undulat:) Men jag är uppväxt med hund. Jag har precis avslutat min praktik. Jobbade där i ett halvår. Det var lätt det roligaste jag jobbat med. Hur mysigt är det inte att få gosa med hundar hela dagarna?;) Men det är ganska tufft också. Man ska klara att gå med många hundar.(Jag hade 8 st samtidigt) Och klara av situationer som kan uppstå. Bråk och sånt. Men det är verkligen ett roligt jobb. Det är tyvärr ganska svårt att få jobb på hunddagis:( Och lönen är ju inte den bästa heller.

2006-06-18 @ 12:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0