Bio

80190-51Igår blev det bio.
Poseidon. Jag tycker den var ganska bra.
Spänning genom hela filmen.

Jag är så seg och fantasilös nu för tiden.
Bloggen blir ju lite lidande. Jag hade ju tänkt
att ha Dagens outfit men på senaste tiden så
har jag varit inne i en "Jag har inget att ha på
mig" period. Jag har ju inga kläder känns det
som. Och vad man än sätter på sig så ser det
mongo ut. Jag kan stå i en timme och prova
olika outfits och ändå inte hitta nåt jag är nöjd
med. Jag är säker på att fler med mig känner
igen sig. Det går väl över hoppas jag men det
är extremt frustrerande när det pågår.

Jag har köpt färgade linser. Jag brukar göra
det i mellanåt när jag vill förändra mig lite.
Jag har inget synfel utan köper linser utan styrka.
Jag köpte bruna denna gång. Hade det för ett par
år sen och kände att det var dags igen. Har även
haft gröna. Jag har gråa ögon naturligt. Det blir
ju en viss skillnad faktiskt, ganska kul. Mr J har
aldrig sett mig med färgade linser och han tyckte
jag såg ut som en annan person nästan hihi.
Lägger upp bild imorgon så får ni se.

Kommentarer
Postat av: Persita

Jag har naturligt bruna ögon, men har ALLTID färgade gråa linser, vill du byta ögonfärg? :P

2006-06-30 @ 19:52:44
URL: http://persita.blogg.se
Postat av: Dee

Persita: Haha, man vill alltid ha det man inte har;)Kan tänka mig att du är fin med gråa linser.

2006-06-30 @ 20:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0