Söndag

Jag gick och köpte en ny solcreme igår.
Annars brukar jag testa i butiken ett par ggr
innan jag köper men jag orkade inte så jag
chansade och köpte direkt. Jag hade på
cremen på handleden hela kvällen och
natten och tänka sig, inga utslag:)
Det blev en  Ja, jag vet att den är för
barn, men jag tänkte att den måste ju vara
extra bra för mig med känslig hud. Dessutom
har jag ju barnasinnet kvar ;)
Den luktar ju inte wow direkt den här heller
men bättre än Apotekets i alla fall. Klibbig
är ju den här också, men det får man väl stå
ut med när det kommer till solcremé antar jag.


Nåt annat jag köpte och testade var det här
Krångligt att sätta på och formen på the boobies
blir ju inte speciellt smickrande. Kanske krävs det
övning, vad vet jag. Och när jag skulle ta av dom..
AJ, säger jag bara. Är glad att mina nipples sitter kvar haha
Som att dra av ett plåster ju. Nej, det här är inget jag
kommer använda mig av.

Suddiga bilder, sorry.

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Tack för kommentaren idag! Och tack för infon om "nipples-grejerna" har alltid undrat om du funkar, så nu behöver jag ju INTE besvära mig med att köpa dem! (Läs; Kosta på mig...) Ha det bäst! Kram!

2006-07-09 @ 19:59:02
URL: http://blogg.aftonbladet.se/33
Postat av: Tonårsmorsa

Haha, inte DU funkar, men DOM, förstås! Sorry!

2006-07-09 @ 19:59:29
URL: http://blogg.aftonbladet.se/33
Postat av: Dee

Tonårsmorsa: Haha, jag fattade att du menade det;)
Bra att jag kunde vara till hjälp:)

2006-07-09 @ 20:03:19
Postat av: marit

solkräm för barn är mycket bättre än solkrämer för vuxna. sitter bättre och ger inga utslag

2006-07-11 @ 16:18:30
URL: http://mirremarre.blogg.se
Postat av: Dee

Marit: Då så, då gjorde jag ett bra köp med andra ord;)

2006-07-11 @ 16:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0